Як правильно розвісити дитячий одяг в магазині?
Всі підприємці, маючи свій бізнес, хочуть щоб справа була прибутковою та успішною в будь-якому випадку. Тому, багато людей й перебувають в постійному пошуку ідей для того, щоб поліпшити продажі та залучити нових клієнтів до себе чи зацікавити вже існуючих. Тому, зараз поговоримо про те, як збільшити продажі в дитячому магазині одягу, щоб справа стала прибутковою та популярною. Це буде корисно дізнатися всім, кому набридли низькі продажі, чи якщо ви не знаєте з чого починати, рекл-ма не діє, бо вона просто погано працює, а замовлень так і не стало більше, залишки з минулих колекцій все більші і ви просто не знаєте, що з ними робити.
Що треба робити, аби дитячи речі не залежувалися на полицях вашого магазину:
- Більша кількість товарів. Пропонуйте потенційному покупцеві інших товар, якщо він вже готовий приміряти чи придбати товар. Наприклад, до джинсів завжди можна порадити сорочку, футболку чи светр. Тобто, це все, що може вдало доповнити образ. Головне, робіть це делікатно, м’яко, з невеликою кількістю компліментів, адже покупцеві буде приємно.
- Всі супутні товари, які є в вашого магазині мають бути на полицях, щоб люди бачили весь ассортимент одразу. Це можуть бути аксесуари: годинники, біжутерія, ремені, шкарпетки і т.д. Дітки всі хочуть мати гарний одяг, тому треба використовувати цей момент на максимум. Також можна дитячу спідню білизну на 7 км, адже цей товар завжди буде в топі і ви можете залишити його на вітрині, щоб більше батьків одразу бачили своїми очима і могли придбати.
- Завжди можна додати бонуси. Практика придбання трьох речей за ціною двох завжди популярна. Наприклад, можна купити товари, які будуть доповнювати один одного, як набір, тобто це шкарпетки, боді та трусики, зазвичай в такому випадку, найдешевший товар йде в подарунок.
- Створюйте частіше акції та розпродажі, навіть якщо ви будете ставити не такі високі %. Це допоможе вам позбутися залишків з минулих колекцій, таким чином, пришвидшиться оновлення асортименту, а модельний ряд магазину стане знову актуальним та сучасним.
- Завжди можна повідомляти клієнтів свого магазину про нові надходження товарів. Зручно робити через соціальні мережі. Кожна матуся точно захоче завітати до вашого магазину, аби побачити новиночки, якими можна порадувати свою малечу.
Тобто, ось як продавати дитячий одяг, такі методи по суті не потребують великих вкладень коштів чи зусиль, але зато досить добре працюють, тому спробувати на особистому досвіді точно вартує того. В оптовому магазині дитячого одягу 7 км можна замовити товар за оптовими цінами, отримуючи відмінну якість.
Правильний продаж одягу для дітей
Як правильно продавати одяг для дітей? Перш за все треба звернути увагу на буденність вашої аудиторії. Треба звертати увагу не тільки на дітей, а ще й на матусь та татусів, адже це вони вирішують, яку сукню чи чобітки купувати діткам. До того ж, своїми товарами, при правильному виробі, ви зможете вирішити їхні проблеми швидко та просто. Наприклад, мама втомилася постійно прати слинявчик після того, як дитина просто поїсть, тому, нагрудник з силікону зможе вирішити це питання. Для цього його й було зроблено.
Також мjжна моніторити національний та міжнародний ринок. Там вдасться знайти цікаві іграшки та одяг, які ще не були представлені в Україні, чи в іншій країні, де ви створюєте/розвиваєте свій бізнес. Можна почати пошуки через популярні у всьому світі сайти та майданчики:
- AliExpress
- eBay
- Amazon.
Наразі популярний літній товар, тому, дитячі купальники оптом можна придбати в магазині KidOpt, за супер приємними цінами.
Бренд та його формування
Якщо ви вже визначилися з товаром для майбутнього магазину, чи вже маєте закуплений в існуючому, то треба подумати і над іншими речами. Варто подумати про те, аби наповнити свій магазин життям, емоціями, цікавістю для покупців.
З цим треба однайомитися в першу чергу:
- Треба придумати назву для магазину, щоб вона була простою, добре могла запам’ятовуватися та викликала тільки приємні асоціації у людей.
- Подумайте над бренд-дизайном, адже візуальна частина бізнесу також грає важливу роль. Шрифт, кольори, символи повинні бути цікавими як для маленьких покупців, так і для дорослих.
- Треба ще подумати над лого, воно має бути простим, лаконічним та цікавим, аби його хотілося нанести на футболки, візитівки чи розмістити в соціальних мережах.
- Подумайте над тим, що могло би вас виділяти на фоні інших магазинів, можливо це якась історія створення, ваші фішки чи особливості.
Зараз популярність отримують магазини, які навколо свого бренду створюють історії, в які вкладають якесь невелике хоча б смислове навантаження. Якщо ви продаєте іграшки із дерева, то тут могла бути б креативна реклама про важливість збереження екології, та й до всього, іграшки такого типу були завжди популярними, адже могли швидше розвивати дитину. Той самий LEGO говорить в першу чергу про відмінну якість, творчість з ранніх літ та розвиток системи в цілому.
Бізнес під час війни
Якщо ви хочете відкрити зараз свій магазин, то радимо вам працювати по системі дропшипінг. Сюди вам не треба буде вливати велику кількість грошей, та до всього, можна зрозуміти кращі продажі за вашою цільовою аудиторією. Тільки після цього вже, можна буде купити оптом дитячі шорти, купальники, костюми, іграшки чи інші речі.
Отправить комментарий